Kinoteka Multiplex
Pałac Kultury i Nauki (wejście od al. Jerozolimskich)
Plac Defilad 1
00-901 Warszawa
Obiekt nie jest przystosowany do przyjmowania gości z niepełnosprawnościami.
Kasy Kinoteki
Nasze kasy biletowe otwierane są pół godziny przed pierwszym seansem danego dnia
Zakup/zwrot biletów i inne pytania
Zwrot biletu (zarówno zakupionego w kasie kina, jak i online) jest możliwy najpóźniej pół godziny przed rozpoczęciem seansu w kasie kina. Do dokonania zwrotu biletów zakupionych online należy przygotować numery wszystkich biletów osobno i podać je kasjerowi.
Pokazy specjalne i festiwale – brak możliwości zwrotu biletów, z wyjątkiem sytuacji, gdy organizator wydarzenia wyrazi na to zgodę.
Skontaktuj się
Szczegóły dotyczące wynajmu mogą Państwo uzyskać pod adresem.
Najczęściej zadawane pytania
-
Na wszystkie uwagi chcemy reagować natychmiastowo, dlatego w przypadku wystąpienia problemów podczas wizyty w kinie, prosimy o zgłoszenie się do najbliższego pracownika kina, który przekaże informację kierownikowi zmiany.
Sugestie, pytania i prośby można również kierować na adres e-mail – biuro@kinoteka.pl -
Tak, każda sala jest klimatyzowana.
Specyfika budowy Pałacu Kultury i Nauki sprawia, że czas reakcji na zmianę temperatury na poszczególnych salach trwa do kilkunastu minut. -
Do holu głównego, kawiarni i baru można dostać się windą zewnętrzną umieszczona po prawej stronie wejścia do kina.
Ze względu na specyfikę budowy części Pałacu Kultury, w której znajduje się Kinoteka, do sal na wszystkich poziomach jest możliwy dostęp wyłącznie schodami. Pracujemy nad poprawą dostępności kina dla osób z niepełnosprawnościami. -
Parkingiem zarządza spółka Pałacu Kultury i Nauki, nie Kinoteka. Naszych widzów obowiązuje regulamin i cennik PKiN -> https://pkin.pl/parking/
Nie ma możliwości wymienienia biletu parkingowego w kasie kina na kupon wyjazdowy. -
Do sal kinowych można wejść wyłącznie z produktami zakupionymi w naszych strefach gastronomicznych.
-
Stojaki rowerowe znajdują się przy gablotach po obu stronach wejścia do Kina. Walizki proponujemy zabrać ze sobą do sali. Natomiast wózki można zostawić pod opieką pracowników Kina za strefą biletową.
-
Oczywiście, dołożymy wszelkich starań, by wydarzenie było uszyte na miarę i spełniło Państwa oczekiwania.
Dysponujemy ośmioma salami kinowymi, o których można przeczytać w linku -> https://kinoteka.pl/wynajem/
oraz innymi przestrzeniami, które czekają na Państwa wyjątkowy event!Więcej informacji można uzyskać telefonicznie +48 530 531 910 lub mailowo eventy@kinoteka.pl oraz w zakładce https://kinoteka.pl/eventy/
-
Godzina podana w repertuarze jest rozpoczęciem bloku zwiastunowo – reklamowego trwającego do 15 minut w zależności od tytułu. Czas trwania reklam przed konkretnym seansem można znaleźć w zakładce z informacjami o filmie.
-
Tygodniowy repertuar pojawia się we wtorki po godzinie 17:00 i obowiązuje on do czwartku kolejnego tygodnia.
-
Zwrot biletu (zarówno zakupionego w kasie kina, jak i online) jest możliwy najpóźniej pół godziny przed rozpoczęciem seansu w kasie kina. Do dokonania zwrotu biletów zakupionych online należy przygotować numery wszystkich biletów osobno i podać go kasjerowi.
Pokazy specjalne i festiwale – brak możliwości zwrotu biletów, z wyjątkiem sytuacji, gdy organizator wydarzenia wyrazi na to zgodę.
-
Pytania dotyczące zmiany daty lub godziny seansów należy zgłaszać telefonicznie +48 531 571 040, mailowo biuro@kinoteka.pl lub bezpośrednio w kasie kina maksymalnie pół godziny przed startem seansu. Jeżeli warunki współpracy z określonym dystrybutorem nam to umożliwiają, dokonamy takiej zmiany.
-
Wszelkiego rodzaju wątpliwości prosimy zgłaszać telefonicznie +48 531 571 040 lub mailowo – biuro@kinoteka.pl.
Prosimy o przygotowanie w zgłoszeniu numer transakcji. -
Nie ma takiej konieczności. Bilet można okazać na urządzeniu elektronicznym.
-
Przy zakupie biletów w kasie kina należy poinformować kasjera o potrzebie faktury, a następnie wypełnić formularz. Kasjer zachowa wtedy paragon.
W przypadku biletów zakupionych internetowo – prosimy o wysłanie maila z danymi do faktury oraz numerem transakcji na adres biuro@kinoteka.pl. O fakturę można również poprosić w kasie kina.
Fakturę można otrzymać po seansie w kasie kina lub drogą mailową. -
W zależności od kategorii wiekowej filmu – potrzebna jest zgoda opiekuna prawnego.
Można jej udzielić w formie ustnej lub pisemnej. -
Zapraszamy do naszego kina również z pupilem. Opiekunów prosimy, by wybierając miejsca, zapewnili zwierzęciu oraz innym widzom jak największy komfort. Sugerujemy miejsca przy przejściu.
-
Zapraszamy do Klubu Kinoteki! Przygotowaliśmy dla Państwa roczny abonament na zniżkową cenę biletów, specjalne zestawy w barach czy wydarzenia tylko dla Klubowiczów.
Właściciel Karty Klubu Kinoteki może zakupić łącznie 5 biletów w cenie promocyjnej na jeden seans! Wyrobienie Karty to koszt 30 zł. Po upłynięciu ważności Karty można ją przedłużyć uiszczając opłatę 20 zł.
Dowiedz się więcej -> https://kinoteka.pl/klub-kinoteki/ -
Przygotowaliśmy dla Państwa między innymi promocję na:
wybrany Film Dnia w cenie 15 zł za bilet od poniedziałku do piątku!
Filmowe Poniedziałki – wszystkie bilety w cenie 16 zł!
Filmowe Środy – wszystkie bilety w cenie 19 zł!
*promocje nie obejmują pokazów specjalnych oraz innych wydarzeń specjalnychPo więcej zniżkowych ofert zapraszamy tutaj -> https://kinoteka.pl/promocje/
-
Mamy przygotowaną ofertę zniżkową w stosunku do podstawowych cen biletów, zarówno w tygodniu, jak i w weekendy, dla osób po 65 roku życia/za okazaniem legitymacji emeryta/rencisty.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą senioralną -> https://kinoteka.pl/promocje/kinoteka-seniora/
-
Karta Warszawiaka jest osobnym dokumentem wydawanym przez Urząd Miasta St. Warszawy, który może zostać zakodowany na karcie miejskiej. Kasjer sprawdza ważność e-hologramu w dedykowanej do tego bazie danych UM i wydaje bilet ze zniżką.
Jedna Karta Warszawiaka uprawnia do zakupu jednego biletu promocyjnego.
Więcej informacji o tym, jak można uzyskać KW w linku -> https://www.wtp.waw.pl/warszawska-karta-miejska/bilet-warszawiaka-karta-warszawianki-karta-warszawiaka/ -
Każdy beneficjent Karty Dużej Rodziny wydanej przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej może zakupić bilet ze zniżką w myśl zasady: 1 karta – 1 bilet.
Warunki uzyskania Karty dostępne są na stronie Ministerstwa -> https://www.gov.pl/web/rodzina/karta-duzej-rodziny-ogolne -
W ofercie dostępne są zestawy z popcornem, nachosami oraz naszą nowością – hot dogami!
Ponadto w każdy wtorek w Kinotece prażymy duży popcorn w cenie 10zł -> https://kinoteka.pl/promocje/uprazony-wtorek/ -
Wszystkie bony i kupony należy wymienić w kasie kina na seanse repertuarowe. Można to zrobić bezpośrednio przed filmem lub z dłuższym wyprzedzeniem, zachowując termin ważności wskazany na bonie. Kupony nie obejmują ofertą niektórych wydarzeń specjalnych oraz festiwali.
-
Nie ma możliwości rezerwacji miejsc. Zaproszenie należy wymienić na bilet w kasie
kina. -
W ofercie mamy dla Państwa vouchery pojedyncze, podwójne oraz premium w formie papierowej oraz elektronicznej. Zakup jest możliwy w kasie kina lub poprzez zamówienie mailowe – eventy@kinoteka.pl.
Do kontaktu mailowego zachęcamy również przy zakupie 20+ sztuk, w wiadomości zwrotnej otrzymają Państwo numer konta bankowego do uiszczenia opłaty. Vouchery zakupione online będą gotowe do odbioru w Biurze Kinoteki.
Po więcej informacji kliknij w link -> https://kinoteka.pl/vouchery/ -
Każdy voucher posiada określony termin ważności. Po jego upływie nie ma możliwości jego wykorzystania.